kernel-net-madwifi-ng

Paweł Sikora pluto w agmk.net
Nie, 7 Lis 2010, 09:17:25 CET

 On Sat, 06 Nov 2010 19:37:31 +0100, Grzesiek Sójka <pld w pfu.pl> wrote:
> Witam,
>
> Z tego co widzę kernel-net-madwifi-ng znikło z Th. Czy to oznacza, że
> ath5k potrafi teraz pracować w trybie master??

 formalnie dziala, wystarczy w hostapd.conf ustawic driver=nl80211
 i ath5k zostanie przestawione w tryb AP, ale...
 jeszcze kika miesiecy temu no mojej nie najnowszej juz radiowce
 AP w ath5k mial problemy, co kilkanascie minut lubil tak fikusnie
 zerwac i wznowic polaczenie tak, ze mi sie vpn do firmy na laptopie
 rozlaczal i bylo to bardzo upierdliwe. madwifi-ng takich probemow
 nie mial, ale mial inne :) ostatecznie zainwestowalem w ruter
 i wszystkie problemy zniknely.

 http://sklep.pkab.com.pl/tplink-tlwr1043nd-wireless-80211n-300mbps-3t3r-router-4xgigabit-1xwan-1xusb-ddwrt-ready-p-2512.html