jak się zabrać za "Unresolved symbols"

Paweł Zuzelski pawelz w pld-linux.org
Pon, 8 Lis 2010, 23:31:31 CET

On Mon, 08 Nov 2010, Krzysztof Goliński wrote:
> Tylko nie bijcie :)

Nie no, skądże znowu. My?

> Chciałbym się Was poradzić, co zrobić w przypadku
> gdy podczas budowania pakietu pojawiają się "Unresolved symbols"?
> Skompilowałem nowy kernel (2.6.35-8) i sterowniki dla nvidii
> (legacy3). X'y działają, ale są problemy z OpenGL. Dlatego chciałem
> skompilować starsze sterowniki (na nich działało). I tu pojawia się
> problem. Ściągam wcześniejszą wersję:

Poprawić linkowanie. Jednak w softu rozprowadzanego w postaci
binarek to nie wchodzi w grę i jedyne rozwiązanie to wyłączyć
sprawdzanie uresolved symbols.

Przykłady znajdziesz w acroread.spec i coova-chilli.spec
Jednak za każdym razem kiedy commitujesz coś takiego musisz
uzasadnić przynajmniej w commit logu, a najlepiej również w
komentarzu w specu, dlaczego to robisz. Brak dostępu do źródeł to
dobre uzasadnienie.

--
Paweł