Tuning dostępu do serwera po protokole CIFS

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Nie, 14 Lis 2010, 20:53:19 CET

Dnia niedziela, 14 listopada 2010, Arkadiusz Miskiewicz napisał:

> Spróbuj opcję noserverino

Nie pomaga. Nadal max. 2MB/s w porównaniu do 5MB/s przy dolphinie czy 11MB/s
przez ftp.

Dodam jeszcze, że ta opcja jest "w standardzie" smbk4 - znaczy się, używa
jej smb4k, którego użyłem do montowania zasobów w sposób bardziej
"userfriendly" niż klepanie zaklęć z linii poleceń, ale tak samo wolno było
bez tego przy montowaniu ręcznym (wszystkie parametry użyte wyglądają tak:
uid=500,gid=1000,port=445,iocharset=iso8859-2,rw,file_mode=0755,
dir_mode=0755,perm,nosetuids,noserverino,nomapchars,domain=paranoya,
ip=10.0.0.2,user=ed).