PLD jako router do dużych sieci

Arkadiusz Rdest weed w punkt.pl
Śro, 17 Lis 2010, 20:08:14 CET

W dniu 2010-11-17 19:42, Marcin Krol pisze:
> Sprzętm klasy P4 2 GHz obsługiwał u mnie bez problemu łącze 120 mbit + 7
> intefejsów lokalnych, na których ruch w porywach miewał 200-300 mbit, a
> średni na poziomie 20-50 mbit.

w sensie 200-300 Mbit w porywach na kazdej z osobna, czy 200-300 w sumie
prze niego przechodzilo na wszytkich interfejsach?
bo to roznica :)
ja max bede mial moze 300 w porywach na pojedynczym eth.
w sumie na wszytkich naraz 500 nie powinienm przekraczac.

> Osobiście preferuję serwerowe Intel Pro 1000, Broadcomy też dają radę,
> Marvelle i Realteki omijać z daleka. Ile portów? To zależy ile
> przewidujesz interfejsów w przyszłości i ile masz slotów na karty.

ok, czyli w intele. pytanie czy lepiej mniej wieloportowych, czy wiecej
jedno-portowych? co bedzie bardziej wydajne? np. ze wzgledu na IRQ?