[OT] IPSec w OVH

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Czw, 18 Lis 2010, 15:26:36 CET

On Thu, Nov 18, 2010 at 03:02:43PM +0100, Arkadiusz Rdest wrote:
> nie znam tego interfejsu, wiec nie pomoge. ostatnio to wiecej tuneli na
> sprzecie zestawim niz na linuksie.
To jest Kame. Natywna implementacja IPSec w jądrze (od 2.5).

> przede wszyskim szukaj w logach ipsec'a.
> na jakiej fazie negocjacji polaczenia sie zatrzymuje?
Jak już napisałem, kernel nic nie zeznaje. Innego IPSec tam nie ma.
Racoona (IKE) nie używam.

> czy ktorys z serwerow jest za NAT'em?
Nie. Wszystkie IPki są publiczne. Firewalli nie ma, NATów nie ma.

Pozdrawiam
Beorn

--
Daniel 'Beorn' Mróz <beorn w alpha.pl>    http://127.0.0.1/beorn