[OT] IPSec w OVH

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Czw, 18 Lis 2010, 15:34:55 CET

On Thu, Nov 18, 2010 at 03:30:36PM +0100, Arkadiusz Rdest wrote:
> niestety nie miałem styczności.
Całkiem zgrabne i miłe w użyciu.

> Może tcpdump odpalony na obu serwerach na zewnętrznych interfejsach coś
> podpowie?
>
> Np. ze z jednej strony pakiet wyszedł, a z drugiej nie doszedł?
>
> Wtedy trzeba szukać winnego gdzieś na ruterze/firewallu po drodze u
> operatora.
Jak już napisałem, pakiety testowe nie wychodzą poza kernel (sprawdzone
tcpdumpem i stracem). Cokolwiek by nie stało na drodze w sieci, nie ma
tutaj znaczenia. Pakiety z PLD przychodzą (tcpdump) ale nie są
dekodowane, odpowiedź nie jest wysyłana.

Pozdrawiam
Beorn

--
Daniel 'Beorn' Mróz <beorn w alpha.pl>    http://127.0.0.1/beorn