[OT- OT] IPSec w OVH

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Czw, 18 Lis 2010, 20:34:21 CET

On Thu, Nov 18, 2010 at 08:10:03PM +0100, Bartosz Świątek wrote:
> Nie zauważyłem, a grub2 używam już dość długo...
> Robisz tak jak ja?
> Ja robię tak: http://shadzik.jogger.pl/2009/11/16/pld-linux-grub2-uuid/
Niestety, Twój przepis nie działa za dobrze w przypadku /boot i / na RAID.
grub-mkconfig zwisa w nieskończoność, a geninitrd stwierdza, że ma to
gdzieś i wylatuje z błędem:

geninitrd: find_root: can't find real device for UUID=<tutaj_właściwy_UUID>

Biorę się za przepartycjonowanie.

Pozdrawiam
Beorn

--