[OT- OT] IPSec w OVH

Paweł Zuzelski pawelz w pld-linux.org
Pią, 19 Lis 2010, 13:00:39 CET

On Fri, 19 Nov 2010, Daniel Mróz wrote:

> Z tego, co widzę to biega on na ata_piix:

Dopisz w PREMODS ata-piix i powinno zabanglać.

Jeszcze jeden hint:

Warto w /etc/rc.local dopisać coś takiego:

[z w ceres ~]$ cat /etc/rc.d/rc.local
# $Id: rc.local 10981 2009-11-19 13:31:11Z glen $
#
# This script will be executed *after* all the other init scripts.
# You can put your own initialization stuff in here if you don't
# want to do the full Sys V style init stuff.

exec > /root/boot.log
exec 2>&1
echo ==== ip ad
ip ad
echo ==== ip ro
ip ro
echo ==== lsmod
lsmod
echo ==== pcidev sata
pcidev sata
echo ==== netstat -pln
netstat -pln
echo ==== ps aux
ps aux

Wtedy jeśli powiedzmy system wstanie ale nie podniesie ssh/sieci to
będziesz mógł się przebootować w rescue i zobaczyć co dokładnie się
stało. Z tego samego powodu warto na samym początku zainstalować
sysloga.

--
Paweł