[OT- OT] IPSec w OVH

Paweł Zuzelski pawelz w pld-linux.org
Pią, 19 Lis 2010, 13:44:37 CET

On Fri, 19 Nov 2010, Arkadiusz Rdest wrote:
> to czemu nie uzyjesz lilo?
>
> osobiscie "od zawsze" uzywam lilo i jakos nie czulem nigdy potrzeby
> uzycia grub'a.
>
> Chyba ze sa jakies ewidentne zalety gruba o ktorych nie wiem i jestem
> "100 lat za murzynami" bo stosuje obsolete boot-loadera?

Są:

grub odczytuje konfig, kernel i initrd z dowolnej partycji, w
związku z tym:
  1. nie musisz reinstalować bootloadera po każdej zmianie któregoś
     z powyższych
  2. nie masz problemu z dużymi jajkami/initrd (spróbuj załadować
     rescue.cpi przez lilo)

Ale tak naprawdę to po prostu grub mi działa, a lilo coś nigdy nie
chce ;)

--
Paweł