Re: Poszukuje użytkowników Asteriska

Pawel Chmielewski pawel.chmielewski w gmail.com
Pią, 19 Lis 2010, 16:01:06 CET

> Kojarzę, że ktoś już miał taki problem z asteriskiem na PLD. Było na
> listach, ale rozwiązania nie. Ja używam, ale już nie na PLD, pamięci mi
> nie żre :-)

Mialem podobny problem - rozwiazalem go przechodzac na TrixBox'a CE 2.8.
Dziala stabilnie, ciagnie dwie infolinie po SIP Trunku z GTS plus jakies PRA
do backupu. Na serwerze chodzi jeszcze taki badziew do raportow,
QueueMetrics, ktory stwarza wiecej problemow niz wspomniany TrixBox. Serwer
Della z dwoma procesorami i 4 GB pamieci.

--
Pozdrowienia,