Jak ograniczyć dostęp przez ssh tylko do sftp dla danego usera [Th] ?

Grzesiek Pycia gzohop w gmail.com
Nie, 21 Lis 2010, 13:07:58 CET

On 21.11.2010 13:05, Wieslaw Kierbedz wrote:
> W dniu 21.11.2010 11:10, Grzesiek Pycia anonsuje::

> A to powyżej, to nie jest odpowiedź?
> Pytanie raczej, jak w takim przypadku zachowuje się shell?
> Tj. czy dostępne są tylko komendy powłoki, czy także innych programów?
> A może tylko tych obecnych w chroot?

Włąśnie o shell mi chodzi, to ograniczenie uniemozliwia korzystanie z
shella przez usera pozostaje tylko chrotowane sftp.
Chyba ze coś źle przeczytaęłm i jednak shell działa?

--
Gzohop:
Grzesiek Pycia