grub

Grzesiek Sójka pld w pfu.pl
Nie, 21 Lis 2010, 23:01:12 CET

On 11/21/10 21:40, Pawel Kwiatkowski wrote:

> Ja bym polecał jednak GRUB2, poza kilkoma fajnymi ficzerkami, to
> poprzedni GRUB jest ZCW już nierozwijany. Zdaje sie. że kiedyś shadzik
> opisał konfigurację na swoim blogu, tyle że w oparciu o UUID-y.

Dzięki za uwagi. Tyle, że maszynka nie moja i tak naprawdę na ... SUSE
jakimś starym. Poproszono mnie o wymianę maciorki (HW-RAID) i
przeniesienie systemu. Generalnie jak uda się to podnieść to zamierzam
się szybciutko stamtąd zawinąć zanim ktoś wpadnie na pomysł żeby mnie o
coś jeszcze poprosić.

Dzięki.
Pzdr