serwer video

Wieslaw Kierbedz w.kier w farba.eu.org
Wto, 23 Lis 2010, 12:35:57 CET

W dniu 11/23/10 12:14 PM, cserf anonsuje::
> Dziękuję Ci za odpowiedź
> Czy podjąłbyś się postawienia takiego serwera TV?
> Mam zainteresowanego operatora, który chce coś takiego uruchomić
> Ja w tym nie siedzę i nie bardzo mam kiedy czytać manuale :)
> Oczywiście projekt na zlecenie.
> Rafał Błażejowski
Napisz trochę więcej o wymaganiach/ofercie/sprzęcie.

Tj.
Jak rozległa sieć i jak skonstruowana?
Jaki sprzęt na ten serwer? Czy już jest? Czy coś na nim konkretnego
działa (dystrybucja, inne oprogramowanie itp.).
Co tam ma być nadawane (i nie o treść mi chodzi, czyli bardziej jak -
czym to ma być odbierane).
Jak czasowo to wygląda - czy ma być na Wigilię, czy na dzień kobiet?
No i gdzie to ma stać - z dokładnością da 20 km.

Może łatwiej komuś będzie się zdecydować.

--
WK