qemu/kvm i sterowanie z konsoli

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.pl
Pią, 26 Lis 2010, 16:17:15 CET

Wiem, że jest parę osób które używają qemu/kvm do wirtualizacji w PLD, wiem
też, że nie ma w PLD jak narazie żadnej automatyki do
startowania/zatrzymywania qemu/kvm, ale może ktoś by się
podzielił/podpowiedział jak to robi?...
Start to nie problem (-daemonize -vnc -redir moim przyjacielem są), ale coś
nie mogę zrozumieć jak to cholerstwo zatrzymywać, jak już się rozpędzi... :/

: Grzegorz Pietrzak || grzes w artikon.pl
: Kiedy zastanawiamy się nad swoim życiem, to właściwie sam fakt, że
: żyjemy, powinien nas najbardziej zadziwić.
: Reinhold Schneider