qemu/kvm i sterowanie z konsoli

Grzegorz grzehorz w tlen.pl
Sob, 27 Lis 2010, 07:53:47 CET

Dnia piątek 26 listopad 2010, Pawel Kwiatkowski napisał:

> A reaguje na sygnał TERM? Pewnie tak, więc można też to do rc-skryptu
> wrzucić i po PID-zie go. Jak nie chcesz tak brutalnie to można shutowna
> wołać przez SSH.

No ale tam konkretnie to ma być WinXP.
A i ubijać tego bym nie chciał...
Więc bardzo podoba mi się podanie mu na monitorze qemu/kvm polecenia
system_powerdown, które powoduje, że się pięknie Windows składa...
Na PLD to tez by pewnie zadziałało, przy konfiguracji, że działa acpi i guzik
power jest obsługiowany.
Ale jak to jemu ze skryptu podrzucić?... :/

Grzegorz Pietrzak || g r z e h o r z wiadomoco  t l e n wiadomoco  p l
Zdrowy rozsądek to zbiór uprzedzeń nabytych do osiemnastego roku życia.
(Albert Einstein)