KDE, konqueror i zapamiętywanie haseł - gdzie siedzą blokady?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Nie, 28 Lis 2010, 16:43:12 CET

Dnia piątek, 12 listopada 2010, Krzysztof Goliński napisał:

> $ strace -fF -e open konqueror

Nie pomogło niestety, ale w końcu się dogrzebałem. Jakby ktoś potrzebował,
to odpowiedzialna za to jest sekcja NonPasswordStorableSites w pliku
~/.kde/share/apps/khtml/formcompletions

[case closed]