Aktywności KDE (activities) - czy da się to jakoś wyłączyć?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 29 Lis 2010, 14:05:47 CET

KDE4 ma pewien ficzer pod nazwą "Aktywności", który to w zamyśle autorów
miał zastąpić pulpity. Ja osobiście tego nie używam i chętnie bym toto
całkiem wyłączył, bo mam z tym tylko kłopoty (np. nagle, ni z tąd ni z owąd
przełączający się wygląd pulpitu, pomimo, że niczego specjalnie w tym
kierunku nie robiłem). Zawsze - jak dotąd - winne były właśnie te
aktywności. Na dokładkę nie można usunąć tych już istniejących (po usunięciu
i ponownym restarcie systemu jest ich nawet więcej), nie można edytować ich
nazw przez co nie mam pojęcia, które oznacza co i mam wrażenie, że oprócz
tego mnożą się jak króliki, itp, itd. Same kłopoty mam przez to ustrojstwo.

Czy ktoś wie, jak to cholerstwo całkiem wyłączyć (o ile się da)? Na razie
wyłączyłem skrót klawiszowy, ale mam niejasne przeczucie, że to za mało.