Re: Aktywności KDE (activities) - czy da się to jakoś wyłączyć?

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Pon, 29 Lis 2010, 17:59:36 CET

W dniu 29 listopada 2010 17:50 użytkownik Marcin Krol
<hawk w pld-linux.org> napisał:

> O. Hm. Rozszerzyli to od kiedy ostatnio sprawdzałem :D

Nooo, obecnie mamy 4.5.x, a rozszerzyli to w wersji 4.1.x :P W sumie
wykluczajac 4.0 z nazewnictwa stable, mozna powiedziec ze kde 4 zawsze
umozliwialo takie definiowanie sobie co notyfikacja ma robic, program
robi to dostarczajac wlasne .notifyrc, ale user moze te ustawienia
nadpisac.