Aktywności KDE (activities) - czy da się to jakoś wyłączyć?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 29 Lis 2010, 20:27:39 CET

Dnia poniedziałek, 29 listopada 2010, Łukasz Maśko napisał:
[...]
> Dla potomnych - w polskiej wersji to jest w Ustawienia systemowe ->
> Administracja systemu -> Uruchamianie i wyłączanie -> Menedżer usług ->
> Menedżer aktywności. Dzięki, to chyba mi wystarczy :-) Chyba, że wróci,
> jak Feniks z popiołów ;-)

OK. A jednak nie ma tak dobrze. Problem wrócił w innej postaci - mianowicie
wyłączenie Działań powoduje, że plasma przy restarcie KDE totalnie gubi
ustawienia pulpitu. Odpaliłem KDE i zobaczyłem elegancki, czarny pulpit.
Moje ikonki i pieczołowicie skonfigurowane plasmoidy poszły się... kochać.
Trzeba było ponownie włączyć menedżer aktywności i pogodzić się z tymi
działaniami.

Włączyłem ten serwis, skonfigurowałem pulpit od nowa, sprawdziłem - miałem
jedno działanie, czyli tak jak powinno być. Restart KDE - i jak króliki z
kapelusza pojawiło się 12 (*DWANAŚCIE*) nowych!!! Ja tego nie umiem
wytłumaczyć. Ale niech już będą, może w KDE 4.6.x zostanie to poprawione.