Icedove - drobna niedogodność z widokiem nagłówka informacji

Daniel Dawid Majewski light-i w o2.pl
Pon, 4 Paź 2010, 13:11:00 CEST

W odpowiedzi na wiadomość z dnia 04.10.2010 11:41, od Daniel Dawid Majewski:
> W odpowiedzi na wiadomość z dnia 04.10.2010 10:54, od Lukasz Michalski:
> Po tych słowach zacząłem szukać przyczyny gdzie indziej i winowajcą
> okazał się niekompatybilny motyw Noia 2.0 eXtreme 3.26, który ostatnio
> uległ automatycznej aktualizacji. Na domyślnym motywie działa
> rzeczywiście bez problemu. Czy znacie jakiś zdrowszy motyw kompatybilny
> z CompactHeader ?
Zdecydowałem się na Silvermel (instaluje się jak dodatek, ale jest to
motyw) :
https://addons.mozilla.org/pl/thunderbird/addon/7517/
--
Pozdrawiam,