nabiał

Grzesiek Sójka pld w pfu.pl
Pon, 4 Paź 2010, 19:40:09 CEST

On 10/04/10 18:34, Bartłomiej Zimoń wrote:

> Ktore z naszych jajek zawiodlo na patelce?
O nie. To co mi aktualnie na masełku skwierczy jest ściągnięte ze strony
projektu nouveau. Wersja 2.6.36-rc5-1. Nouveau.ko (do spółki z
amd-k7-agp) jest aktualnie dość mocno niedorobione. Zgłoszone przeze
mnie problemy zaowocowały kilkoma łatami do najnowszej wersji. Tak więc
nie mam innej możliwości tylko samemu smażyć.

Pzdr