webmail dla cyrus-imap

Dariusz Włodarczyk milley w zsp2.krotoszyn.net
Pią, 8 Paź 2010, 13:06:42 CEST

On Fri, 08 Oct 2010 10:36:44 +0200, Lukasz Michalski <lm w zork.pl>
wrote:
> Witam,
>
> Co możecie polecić jako webmail działający z cyrusem?
>
> Oprócz standardowej funkcjonalności chciałbym mieć wsparcie dla sieve.

Co prawda nie z Cyrusem a z Dovecotem (a do niedawna Courierem) bardzo
ładnie działa mi Roudcube. Po przejściu na Dovecot dorzuciłem też plugin
do zarządzania skryptami sieve i także śmiga bardzo ładnie :)

PS. Jeśli się mylę, że rodzaj serwera IMAP nie powinien mieć wpływu na
działanie webmaila to mnie poprawcie.

--
pozdrawiam
Dariusz (milley) Włodarczyk