[OT] Czy jest taka aplikacja (logi na pulpicie)

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Sob, 9 Paź 2010, 23:33:21 CEST

Czy jest w ogóle jakaś aplikacja, która pozwala na wyświetlanie czegoś (w
szczególności mi chodzi o log systemowy) na pulpicie, przy założeniu, że pod
spodem jest jeszcze tapeta? Coś a'la osd_cat, tylko ma pulpit i żeby napisy
nie znikały. Takie tail -f drukowane na pulpicie.

Używam KDE. Są dwa aplety plazmy na sieci, które to niby realizują (tail i
logview) ale pierwszy nie chce mi działać (nic nie pokazuje), a drugi
wyświetla coś, ale nie jest to log systemowy i na pewno się nie aktualizuje
na bieżąco.

Atrapą jest tail -f /var/log/syslog odpalone w terminalu (yakuake), ale
fajniej by było, jakbym miał to na pulpicie.