DNS-323, alternatywy

Pawel Golaszewski blues w pld-linux.org
Nie, 10 Paź 2010, 14:29:08 CEST

On Sat, 9 Oct 2010, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> Szukam jakiegoś fajnego NASa, póki co DNS-323 ale może jest coś
> lepszego/fajniejszego?
>
> Jakby miało szyfrowanie i baculę na pokładzie to byłby miód :)
>
> (to do domu więc cena ma znaczenie)

Może coś takiego?
http://allegro.pl/mikro-serwer-dla-dyskow-usb-print-serwer-gwlt-i1254170920.html

Nie wiem dokładnie jak to się sprawuje, ale jest bardzo ciekawe i sam się
poważnie nad czymś takim zastanawiam.

Ktoś to używał? Da się na to alternatywne firmware wrzucić? Bo chyba tam
jest linux raczej...