DNS-323, alternatywy

mk . miloszk-portal w wp.pl
Nie, 10 Paź 2010, 17:48:50 CEST

Warunek cenowy znasz - do 1kzł. Pewnie nie spełnia...

Ano właśnie spełnia (ale netto).
Widziałem to na żywo kilkanaście dni temu, jest baaardzo ciche i fajne :)
Linux na tym pójdzie (nie wiem jak z PLD - pewnie też)
Pan z HP zachwalał sprzęt i co się nieczęsto zdarza miał rację, po tym
jak przyjrzałem się z bliska. Jeżeli byłbyś zainteresowany daj znać to
wyślę szczegóły na Twojego maila.
Pozdrawiam
MK