[OT] Czy jest taka aplikacja (logi na pulpicie)

Krzysztof riggyk w gmail.com
Nie, 10 Paź 2010, 20:44:54 CEST

Dnia niedziela 10 październik 2010 o 11:27:33 Łukasz Maśko napisał(a):
> Dzięki za namiar. Niestety, nie działa toto za dobrze z KDE - w okienku
> jest OK, ale jak się puści "na tło", to dostaję napisy na czarnym tle,
> tapeta i ikonki znikają. Zdaje się, że trzeba szukać jednak jakiegoś
> plasmoida.

Bo trzeba dobrze to skonfigurować aby w KDE dobrze wyglądało. Trzeba zrobić
odpowiedni myk z fehem aby była sztuczna przezroczystość. Ja używam conky u
siebie od dawna i jestem zadowolony. Łatwo można w google znaleźć jak to
zrobić (mam też opisane na swoim blogu ale nie będę tu spamował linkami :P).

W wersji 1.8 conky wprowadziło prawdziwą przezroczystość, ale mi to nie leżało
do końca. Często się wywracało. Może teraz jest lepiej.

Jak chcesz to zapodam linka i swojego configa do conky.
--
Krzysztof Rygielski
Registered Linux User: #455470