[OT] Czy jest taka aplikacja (logi na pulpicie)

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Nie, 10 Paź 2010, 21:41:21 CEST

W dniu 10 października 2010 21:19 użytkownik Łukasz Maśko
<masko w ipipan.waw.pl> napisał:
> Dnia niedziela, 10 października 2010, Bartosz Świątek napisał:
> [...]
>
> Niestety, nie znalazłem tematu, który by mi dawał coś takiego gotowego. Ale
> to nic. Znalazłem plasmoida o nazwie stdin. Wydaje się, że robi dokładnie to
> czego potrzebuję.

Nie rozsmieszaj mnie prosze...

[bartek w macbook TailCostam]$ pwd
/home/users/bartek/.kde/share/apps/superkaramba/themes/TailCostam

[bartek w macbook TailCostam]$ cat TailCostam.theme
karamba x=0 y=0 w=550 h=500 locked=false interval=1000

ALIGN=CENTER

text x=45 y=31 value="Syslog"  FONTSIZE=10
text x=138 y=34 sensor=program program="tail /var/log/syslog"
interval=1000 FONTSIZE=9 FONT="bitstream vera sans"

A teraz 3 razy mozesz zgadnac ile mi to zajelo.
Wystawiam Ci to na licencji "robta z tym co chceta". Nie dziekuj.

P.S.
Tylko sie dodaj do grupy logs albo daj 644 dla /var/log/syslog czy co
tam chcesz.