[OT] Czy jest taka aplikacja (logi na pulpicie)

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Nie, 10 Paź 2010, 22:06:38 CEST

W dniu 10 października 2010 22:02 użytkownik Łukasz Maśko
<masko w ipipan.waw.pl> napisał:
> Dnia niedziela, 10 października 2010, Bartosz Świątek napisał:
> [...]
>
> Podziękuję mimo wszystko :-) Ja nie znam składni karamby,

Ja też nie.

> nauczenie się jej
> zajęłoby trochę czasu.

Jak widać, zajęło mi mniej czasu niż Tobie szukanie czegoś innego.

> I to nie jest kwestia lenistwa.

Aha ;)

> Skoro znalazłem coś
> co wydaje się robić to czego potrzebuję... Ale zobaczę, jak działa to co
> zaproponowałeś, jeśli będzie lepsze to wybór będzie prosty :-) Jeszcze raz
> dzięki.

Przynajmniej jest dowolnie konfigurowalne, jak chcesz to se możesz
nawet walnąć jakiś super mega hiper fajny background image dla tych
logów.