sfakalem sobie system

mk . miloszk-portal w wp.pl
Pią, 15 Paź 2010, 23:09:15 CEST

   Dzieki, za procedure, przyda sie, o xinit nie pomyslalem.
   Niemniej poradzilem sobie przez przeinstalowanie kde* i Qt*
   Przy okazji pytanie, co sie dzieje z forum.pld-linux.org? Serwer jakos
   bardzo obciazony jest ze to siada? Jaki to ruch generuje? Pytam, bo
   awarie na kilka minut moga sie zdarzac, ale ostatnio chyba ze 2 dni
   forum nie dzialalo.