Thunar BUG

Grzesiek Sójka pld w pfu.pl
Sob, 16 Paź 2010, 10:31:27 CEST

Witam,

Chciałem zgłosić BUGa w file managerze Thunar. Problem polega na tym, że
jak się przełączy widok na "Detailed List" to da się tylko jeden raz
wejść do podkatalogu. Dokładniej. Powiedzmy, że jesteśmy w katalogu
/JEDEN. W katalogu /JEDEN jest podkatalog DWA. Klikamy na DWA i Thunar
posłusznie przechodzi do /JEDEN/DWA. Potem możemy już klikać ile wlezie
na wyświetlone pliki i katalogi i nic. Po przełączeniu widoku na
"Compact List" lub "Icons" wszystko wraca do normy. Problem pojawił się
jakieś pół roku temu. Myślałem, że przy którymś buildzie samo się
rozwiąże a tu nic. Mam tak na 3 różnych maszynkach (i686, x86_64).

Serdecznie pozdrawiam