Zwisy na ostatnich kernelach: < coś > blocked for more than 120 seconds.

Pon, 18 Paź 2010, 10:11:55 CEST

On Monday 18 of October 2010, Marek Ciesielski wrote:

> Czy coś się wyjaśniło w tej kwestii? Bo właśnie wczoraj zrobiłem upgrade
> i mam zdychawice przy loadzie 25.xx
> Pomaga na kilka godzin wywalenie clamav...
> Ewentualnie proszę o podanie sposobu - jak najprościej wrócić na starszy
> kernel.

Spróbuj może:
poldek:/all-avail> ls kernel-ltm-*

Ja na razie (5 dni) mam chyba poprawę na tym kernelu, choć były głosy
kompletnie przeciwne ZTCP, że właśnie zmiana z tego kernela na najnowszy
pomogła.

--
Mateusz Korniak
"(...) mam brata - poważny, domator, liczykrupa, hipokryta, pobożniś,