Re: Zwisy na ostatnich kernelach: <coś> blockedfor more than 120 seconds.

Bartłomiej Zimoń uzi18 w o2.pl
Pon, 18 Paź 2010, 22:25:58 CEST

Dnia 18 października 2010 18:20 Paweł Sikora <pluto w agmk.net> napisał(a):

> no i caly dzien grzania na dwoch maszynach kernela 2.6.35.7_nogrsecurity-2
> ktory puscilem do th-test nie wykazal zadnych objawow blokowania procesow.

mam takie cos na kernel-2.6.35.7-2 tak samo x86_64 jak i i686

http://pastebin.com/273vswEs
czesto siada udev, dbus, itp.

na kernel-desktop-bfs-2.6.35.4-1 nie ma tego problemu

Pozdrawiam
Bartłomiej Zimoń