Zwisy na ostatnich kernelach: < coś > blockedformore than 120 seconds.

Wojciech Błaszkowski wojciech w blaszkowski.com
Wto, 19 Paź 2010, 08:03:25 CEST

Dnia Monday 18 October 2010, Bart. napisał:

> U mnie pojawia sie zwykle chwile po zalogowaniu do kde4 - mam spora
> sesje do odtworzenia wiec narzut na IO jest spory.
> Dajcie kilka jajek to wam sprawdze ale jutro :P

U mnie były wywrotki podczas normalnej pracy: kde (kmail), opera, psi,
NetBeans, yakuake. Wrzucam wtedy do crona zadania listowania procesów, userów
(iostat, vmstat, ps) i daje się powtórzyć w niecałą godzinę. wywrotka właśnie
na zadaniach crona.

Co ciekawe, na odpalonych samych X (brak w/w zadań cron) i budowaniu jajka
(load ~5) nic się nie wydarzyło, a maszyna została włączona na całą noc.

--
Pozdrawiam, Best regards, Mit freundlichen Grüßen,

Wojciech Błaszkowski
www.blaszkowski.com
GSM: +48 600 197 207
JID: wojtosz w jabber.biz.pl