kde4 (th) i logoff/shutdown

Łukasz Głębicki lukaszgl w post.pl
Wto, 19 Paź 2010, 11:56:59 CEST

Od jakiegoś czasu nie mam możliwości wylogowania się z kde. Przyciski
logoff/shutdown/restart nie dają żadnej reakcji. Działa tylko lock.

W katalogu ~/tmp/ mam plik xerr-blekot.log,w którym logują wszystkie
aplikacje uruchomione po starcie Xów. Przyciśnięcie przycisku czy doklikanie
się w menu K nic nie daje. Metoda znaleziona w sieci aby to wykonać ze
skryptów nie daje żadnej reakcji.

Miał ktoś podobny problem? Mam wrażenie, że ma to związek z posiadaniem
dwóch monitorów podpiętych do karty graficznej. Th aktualne.

pozdrawiam

--
Łukasz Głębicki