kde4 (th) i logoff/shutdown

Marcin Kurzyna pld w nius.waw.pl
Wto, 19 Paź 2010, 21:32:12 CEST

On Tuesday 19 of October 2010 11:56:59 Łukasz Głębicki wrote:
> Od jakiegoś czasu nie mam możliwości wylogowania się z kde. Przyciski
> logoff/shutdown/restart nie dają żadnej reakcji. Działa tylko lock.

Dzwięk Ci dziala? Ale naaapewno? Ale na 100%? Ale kmix widzi kilka kanałów i
umie nimi manipulować? I wszystkie pseudowawarstwy-warstw-abstrakcji chodzą
(typu phonon, alsa, xine/gstreamery i się nie nakładają itp.)?

Bo KDE4 to potrzebuje dźwięku do login/out/lock itp.

m.

ps. to nie dżołk
ps. alternatywą jest wyje^H^Hwyłączenie dzwięków systemowych, szczególnie tych
na login/out/lock