OT: cat/dd z wolniejszym odczytem?

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Czw, 21 Paź 2010, 14:01:39 CEST

On Thu, 21 Oct 2010, Łukasz Maśko wrote:

> Może scp i jego opcja -l?

Odpada - chodzi o coś prostego i uniwersalnego :) scp wymaga konta
shellowego na obu komputerach, w przypadku automatyzacji konieczne jest
upoważnienie kluczy, a przede wszystkim scp jest wolniejsze niż ustawa
przewiduje ;) Już prędzej będzie mi się chciało skonfigurować serwer www i
ściągnąć przy pomocy wget -c ;)

Po prostu na tyle często się spotykam z potrzebą by coś wysłać/pobrać nie
zapychając łącza, że pomyślałem właśnie o czymś co limituje transfer
jeszcze w obrębie komputera - oraz nie wymaga robienia doktoratu z tc sfq
itp.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944