Re: Coś mi zrywa połączenia w wewnętrznej sieci.

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Czw, 21 Paź 2010, 14:58:15 CEST

W dniu 21 października 2010 14:41 użytkownik Wieslaw Kierbedz
<w.kier w farba.eu.org> napisał:
> Dzień dobry.
> Przynudzić.
>
> Mam od kilku miesięcy nowy domowy serwero-router o takiej strukturze:
> Host th-x86_64:
> dhcpd; iptables; p0f; vserver; httpd; mythbackend
>
> Vserver th-i686:
> named; poczta; samba;
>
> Kłopot - komputery z Lan (Ti/Th) od czasu, do czasu tracą połączenie z
> serwero-routerem (używają dhcpcd).
> Po restarcie na nich sieci odnawiają bez kłopotu IP i wszystko wraca do
> normy.
> Zdarza się to raz na kilka godzin.

> [...]

W nosie i czekac az sie samo naprawi :)

BPNSP - czy tam jakis taki skrot ze sie niby nie moglem powstrzymac a
przeciez prawda jest taka ze w ogole nie probowalem...