Zwisy na ostatnich kernelach: < coś > blockedfor more than 120 seconds.

Pią, 22 Paź 2010, 14:43:18 CEST

On Tuesday 19 of October 2010, Łukasz Maśko wrote:

> No to obstawiałbym to grsec, bo komp chodzi dalej (uptime prawie 24h). Nie
> ma na nim dużego loadu, ale przy takim samym na *.7 miałem wywrotki po
> kilku godzinach.

Na maszynie na której zawsze miałem zwis po maks kilkunastu minutach od
zrobienia /sbin/mdadm-checkarray, udało mi się wykonać checkarray wielokrotnie
bez zwisów na:
Linux s14 2.6.35.7_nogrsecurity-2 #1 SMP Mon Oct 18 12:44:27 CEST 2010 x86_64
Intel(R)_Core(TM)2_Quad__CPU___Q8200__ w _2.33GHz PLD Linux
16GB ram, userland 32 bit.

Będę dalej męczył w pon.

--
Mateusz Korniak
"(...) mam brata - poważny, domator, liczykrupa, hipokryta, pobożniś,