Zwisy na ostatnich kernelach: < coś > blockedfor more than 120 seconds.

Pią, 22 Paź 2010, 16:23:57 CEST

On Friday 22 of October 2010, Roman Kolasiewicz wrote:

> Z wyłączonym swapem system działał bezbłędnie przez 3 dni i 6 godzin - po
> włączeniu swapa cron wywalił się w ciągu 1,5 godziny

A jak będzie ze swapem na
kernel-nogrsecurity-2.6.35.7-2
z --sn th-* ?

Będziesz w klubie "polepszyło sie na kernel-nogrsecurity", tak jak ja ?

--
Mateusz Korniak
"(...) mam brata - poważny, domator, liczykrupa, hipokryta, pobożniś,