Jak w PLD zrobić redirect z localhosta? (xinetd?)

Marcin Krol hawk w pld-linux.org
Nie, 24 Paź 2010, 16:33:55 CEST

> No więc jest sobie xinetd, i ma nawet przykład do tego czego szukam:

Xinetd faktycznie się bardzo ładnie sprawuje w przekierowaniu z
localhost gdzieś w sieć. U mnie wygląda to np tak:

service mysql
{
        socket_type     = stream
        protocol        = tcp
        port            = 3306
        user            = nobody
        redirect        = 192.168.168.111 3306
        wait            = no
}

> Zrobiłem więc /etc/sysconfig/rc-inetd/redir-mysql:

Absolutnie nic takiego nie robisz. Konfig już przecież masz, więc
wyłączasz automagiczne generwanie xinetd.conf w /etc/sysconfig/rc-inetd.conf

AUTO_CONFIG="no"

I tyle. Uruchamiasz usługę i po prostu działa.

M.