Zwisy na ostatnich kernelach: < coś > blockedfor more than 120 seconds.

Roman Kolasiewicz Roman.Kolasiewicz w excellent.com.pl
Pon, 25 Paź 2010, 14:27:35 CEST

On Monday 25 October 2010 14:11:18 Wieslaw Kierbedz wrote:
> W dniu 10/25/10 2:06 PM, Roman Kolasiewicz anonsuje::

> A co Pan masz tam z istotniejszych usług (głównie sieciowe mnie
> interesują i inne poza grsec zabezpieczenia)?
To jest mój desktop w robocie - istotnego to nic na nim nie ma.
Usługi sieciowe mam standardowe jak na desktop - smb, ftp, mysql, ssh, cups.
W trakcie powyższych testów dodatkowo odpalone KDE 4.5, kmail, rdesktop, kilka
konsol, chromium z kilkoma zakładkami, akregator, kopete, make -j32 i
standardowe uslugi jak syslog, udev, hal