Re: Po aktualizacji kernela monitor procesora przestał działać

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Pon, 25 Paź 2010, 23:58:27 CEST

W dniu 25 października 2010 22:54 użytkownik Przemysław Zając
<zajac_p w o2.pl> napisał:
> Witam
> Wczoraj zaktualizowałem kernel do wersji 2.6.35.7_pae-1 oraz do zwykłej wersji
> 2.6.35.7 bez pae na obu zaobserwowałem że moniotor pracy procesora (na plazmie
> kde) przestał działać. Na koncie roota natomiast ładnie pokazuje stan
> procesora.
> Ram i temperature pokazuje mi normalnie.
> Spotkał się ktoś z czymś takim?
>
> Pozdrawiam
> Przemysław Zając

Może to grsec? Ponoć teraz w kernel.spec jest tylko grsec_full, ale
nie wiem od której wersji więc do końca nie musisz mi wierzyć.

Ja jak zwykle polecam kernel-desktop.spec w Titanium, jest
zoptymalizowany na desktopy.