Re: Lekki OT: vserver raz jeszcze - limitowanie pamięci

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Wto, 26 Paź 2010, 08:48:42 CEST

On Tue, 26 Oct 2010, Jacek Osiecki wrote:

> Witam,
>
> Było to już tu omawiane, było rozwiązanie, pisałem że mi działa...
> I pupa, nie działa - jak zwykle złośliwie na moim własnym kernelu ;)
>
> Niby mam ustawione to co trzeba:

[ciach]

Ech... i wszystko jasne :) Akurat na tym jednym serwerze który
sprawdzałem... nie było podmountowane /dev/cgroup. Zapomniałem o
"mkdir /lib/udev/devices/cgroup"...

Case solved :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944