Problem z Tomcat - nie znajduje VM Javy [SOLVED]

Paweł Zuzelski pawelz w pld-linux.org
Śro, 27 Paź 2010, 22:08:25 CEST

On Wed, 27 Oct 2010, Paweł Muszynski wrote:

> Bo to miałem i686, a jsvc 64-bitowe

aaaaahhhh, bo jsvc jest w osobnym podpakiecie, który w dodatku dla
zmyłki^Wuproszczenia nazywa się po prostu jsvc a nie java-commons-daemon-jsvc.
Teraz, czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć, jakim cudem poldek/rpm
pozwoliły na to, żeby java-commons-daemon były zainstalowane z
różnych architektur, skoro:

%package -n jsvc
Summary(pl.UTF-8):  Narzędzie jsvc Commons Daemon
Group:      Applications
Requires:   %{name} = %{version}-%{release}

???

--
Pozdrawiam,
Paweł