KDE 4.5.2 i ustawienie liczby kopii do wydruku

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 28 Paź 2010, 14:41:17 CEST

Mam dziwny problem. Kiedyś, dawno temu, chyba jeszcze w erze KDE 4.3.x, może
4.4.x, przy drukowaniu jakiegoś dokumentu ustawiłem, żeby wydrukował mi 4
kopie. Wtedy było mi to potrzebne. Niestety, od tej pory nie jestem w stanie
tego zmienić, pomimo kolejnych zmian KDE (obecnie ta co w tytule) :-/ Za
każdym razem, gdy chcę coś wydrukować spod KDE (ale spod OOo z frontendem
gtk, nie qt), muszę wejść w ustawienia zaawansowane drukarki i tam zmienić
liczbę kopii z 4 na 1, inaczej dostaję 4 kopie. Nie jestem w stanie tego
zmienić na stałe. Ustawienia w samym CUPS-ie są poprawne, liczba kopii jest
1. Ale to jakby inne ustawienie.

Czy ma ktoś pomysł, gdzie się to cholerstwo przestawia? Nie chodzi mi już o
dialogi, bo chyba wszystkie możliwe przeklikałem i nic, tylko w jakim pliku
konfiguracyjnym to jest zapisane?