[Th] mdadm i mdadm.conf...

Adam Gapiński adas-news w artikon.pl
Czw, 28 Paź 2010, 21:26:08 CEST

Osóbka znana jako Paweł Sikora, wystukała:

>  nie patrz jak jest "po bootnieciu", tylko jak jest na etapie initrd.
>  prawdopodobnie major.minor urzadzenia zapakowanego do obrazu initrd
>  nie zgadza sie z tym co jest w rzeczywistosci. ewentualnie problem
>  moze tkwic w okrojonym mdassemble w initrd, ktore nie radzi sobie
>  z zastana rzeczywistoscia :)

Ale initrd składa macierz i uruchamia ją poprawnie (choć tam w mdadm.conf
jest uid wpisany). Dopiero po ruszeniu rc skryptów z tej macierzy pojawia
się kłopot - rc.sysinit "staje" na:
/sbin/mdadm --assemble --scan --auto=yes

pozdrawiam
--
Adam Gapiński ::::: adas-news (at) artikon (dot) pl