grub2, kernel?

Grzesiek Pycia gzohop w gmail.com
Śro, 1 Wrz 2010, 09:28:30 CEST

Witam

Niedawno zainstalowałem grub2 zamiast grub
Wczoraj zrobiłem update kernela i przepisało mi konfiguracje gruba i
poza tym ze wywaliło mi moje wpisy do RCD(To można przez template
pewnie ustawić na stałe) itp. to podmieniło nazwy kernela i initrd na
pełne zamiast dowiązań i podało root przez uid przez co system nie
potrafi wstać(nie wiem czy to tak ma być czy coś mam skrzaczone).

To tak powinno być że przy update kernela podmienia grub.cfg?
Nie powinien on być trzymany tak jak inne pliki konfiguracyjne, przez
rpmnew itp.?
Nie chciałbym takiej niespodzianki na czymś co jest daleko ode mnie :)