Re: Th: Upgrade, Postgresql 8.3.7->8.4.4 przestaje działać

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pon, 6 Wrz 2010, 22:31:00 CEST

On Mon, 6 Sep 2010, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> U, a jak to zrobiłeś?
> W specu zerknij na fragment od %pretrans. To jest właśnie po to by wywalić
> upgrade serwera postgresq zanim się zacznie.

Cóż, jakimś cudem nie wywaliło :(

> Możesz zerknąć jakim cudem to u Ciebie nie wywaliło upgrade?

Chętnie, a jak? :) Upgrade robiłem miesiąc temu, postgres był używany
przez jedną osobę która miała długie wakacje... i masz babo placek :-/

> Nie ma ale może pewnie mieć. Jaka arch?

x86_64.
Byłbym dźwięczny :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944