vserver - czego mi brakuje (w kernelu)?

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pią, 10 Wrz 2010, 14:18:11 CEST

On Fri, 10 Sep 2010, Dariusz Włodarczyk wrote:

> /var/cache/vservers/poldek/ftp_ftp.th.pld-linux.org.dists.th.PLD.x86.64.RPMS/FHS-2.3-31.x86_64.rpm

> Mam jeszcze ciekawiej... od jakiegoś czasu to samo dzieje mi się przy
> próbie aktualizacji jednego z gości. Co dziwne pozostałe aktualizują się
> bez problemów (ten problematyczny też nie zawsze taki był). Gospodarza mam
> na AC, zaś goście to TH. Problem ten występuje od paru miesięcy. Próbowałem
> różnych kombinacji ale bez skutku :(

Hmm, szukałem czegoś na ten ten temat - i znalazłem wątek na pld-devel-pl
z początku maja. A w nim:

http://www.mail-archive.com/pld-devel-pl@lists.pld-linux.org/msg25569.html

No i pięknie, tylko czy ktoś wie czym się skończyła owa dyskusja na
pld-devel-en? Bo ja jej nie widzę w archiwach pld-devel-en...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944