vserver - czego mi brakuje (w kernelu)?

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pią, 10 Wrz 2010, 14:54:03 CEST

On Fri, 10 Sep 2010, Jan Palus wrote:

> Zdaje sie ze o ta dyskusje chodzilo:

Faktycznie, też na nią trafiłem - już po wysłaniu maila na listę...
Tylko szkoda, że:
  - wspomniany workaround (cd / przed uruchomieniem poldka) nic nie pomaga,
  - dyskusja niby ma koniec i konkluzję... ale nic to nie dało :(

Skopiowałem na ten serwer testową vmaszynkę ze swojego desktopowego Th -
ruszyła, ładnie działa. Ale to akurat odpada, bo ja chcę x86_64, a
lokalnie mam i686 (nie chcę dodatkowych kłopotów i chcę flasha, a poza tym
i tak nie ma sensu teraz tego ruszać ;)

I najciekawsze - jakim cudem na moim Th udało się stworzyć vserver według
instrukcji, a tam nie?

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944